tgProfesional Sector Fitosanitari
El software de gestió empresarial tgProfesional cobreix les necessitats específiques del sector fitosanitari:
paràmetres de control de lots i de la traçabilitat, classificacions d’articles com a matèries perilloses, llistats d’inventaris, i l’eina integrada del dissenyador d’informes, que facilita l’emissió de qualsevol document que contingui tota la informació requerida per la indústria fitosanitària.
En tgProfesional ED. PERSONALITZADA per al sector fitosanitari es registren els productes amb control del número de registre, tipus d’article i categoria LOM
El software tgProfessional està desenvolupat pensant en les necessitats específiques del sector fitosanitari. Som especialistes en la personalització de software
Característiques Destacades
Gestió de lots
Creació de lots de productes comprats al proveïdor, des del albarà de compra amb registre de les dates de compra, fabricació, envasat i caducitat. Selecció del lot des de qualsevol document de venda: albarà i dipòsit. Traçabilitat dels articles des del procés de compra, fins a la venda. Cerca d’articles per lot.
Articles
Classificacions per categories, famílies, marques i models. Permet duplicar articles amb canvi de codi per a una ràpida codificació del catàleg de productes i serveis. Introducció d’articles en documents de compra i venda per codi de barres.
Informe del LOM
Obtenció del Llibre Oficial de Moviments. A partir del número de registre i categoria LOM indicats en la fitxa de cada article i de l’emissió de compres i vendes, s’emet el llistat dels productes subministrats.
Cost mitjà
Càlcul automàtic o manual del cost mitjà dels articles en estoc, tarifes de venda sobre cost mitjà i inventaris d’articles per magatzems i per proveïdors valorats a cost mitjà.
Multimagatzem
Consulta ràpida de l’estoc per magatzem, traspassos entre magatzems i automatització en els moviments d’entrada i de sortida del magatzem indicat en l’albarà de compra o de venda.
Dipòsits de compra i de venda
Registre d’articles en dipòsit entre proveïdors i clients, amb consulta de l’estoc en dipòsit. Facturació automàtica de dipòsits totalment o parcialment.
Carta de port
En l’emissió de l’albarà de venda per el client s’emet la carta de port, prèviament dissenyada específicament per a l’empresa segons les seves especificacions.
Històrics de vendes
Productes habituals venuts per client i registre de lots lliurats. Consulta de l’últim preu venut des de qualsevol document de venda.
Comissions de vendes
Sistema de comissions per agent segons família, article i client. Informes de comissions sobre albarans emesos, facturats i cobrats.
Inventaris
Control automàtic de l’estoc, recomptes periòdics d’articles, regularitzacions d’estoc i canvis manuals d’estoc.
Matèries perilloses
Paràmetre indicat específicament en els articles d’aquesta tipologia, bàsicament serien els productes ADR.
Cobraments de clients per agent
Llistes de gestió de cobraments per clients i per agents entre dates i per formes de pagament.
Demana informació sense compromís
Potser estaves buscant:
Programa de gestió per a empreses de productes fitosanitaris a Lleida, software de gestió empresarial Lleida.