tgProfesional Sector Dental
El software de gestió empresarial tgProfesional cobreix les necessitats específiques del sector dental:
des dels negocis majoristes de subministraments dentals, com les clíniques dentals.
Permet un seguiment òptim del pacient, gràcies a les completes fitxes, documents adjunts en totes les pantalles de l’aplicació, els històrics de visites i els parts de fabricació de pròtesis dentals.
El software tgProfessional està desenvolupat pensant en les necessitats específiques de les clíniques dentals. Som especialistes en la personalització de software
Característiques Destacades
Atenció telefònica
Recollida de trucades de pacients mitjançant el CRM, per a concertar les visites amb cada especialista. Consulta de l’agenda per especialista per a l’assignació de cites en hores lliures.
Implants dentals
Projectes i parts de treball per l’exhaustiva gestió i emissió de l’àmplia documentació obligatòria, en cada procés de fabricació d’una pròtesi dental per a un pacient.
Articles
Classificats per categories, famílies, marques i models. Permet duplicar articles amb canvi de codi per a una ràpida codificació del catàleg de productes i serveis.
Proposta de comandes de compra
Generació automàtica de comandes a proveïdors, en base a uns valors d’estoc òptims i mínims establerts per a cada tipus de producte.
Inventari
Control d’estoc per lot, inventari amb càrrega automàtica d’articles i lots, estoc de productes fabricats i regularitzacions d’estoc.
Pacients
Completes fitxes de dades personals, patologies i documents adjunts. Històric de revisions i productes venuts.
CRM de gestió
Integrat totalment en la gestió comercial, permet el control i seguiment dels historials mèdics de cada pacient, i també les reclamacions a proveïdors. Les activitats del CRM, a més d’estar relacionades a un pacient, proveïdor, contacte de l’agenda, agent comercial o empleat, poden vincular-se a qualsevol document. Emissió de parts de treball i d’altres documents des del CRM.
Gestió de lots
Creació de lots de productes comprats al proveïdor, des del albarà de compra amb registre de les dates de compra, fabricació, envasat i caducitat. Selecció del lot des de qualsevol document de venda: albarà, dipòsit o tiquet. Traçabilitat dels articles des del procés de compra, fins a la venda. Cerca d’articles per lot.
Demana informació sense compromís
Potser estaves buscant:
Programa de gestió per a clíniques dentals a Lleida, software de gestió per a dentistes a Lleida, software de gestió empresarial per a majoristes de subministraments dentals Lleida