Política de Qualitat
Norma UNE-ISO/IEC. Gestió de serveis TI
Hardnet Solucions Tecnològiques considerem que la provisió de serveis de TI als nostres clients és una part fonamental del seu negoci, i per això la Gestió d'aquests serveis ocupa un lloc destacat dins dels seus objectius, alineada amb l'estratègia definida per al desenvolupament del negoci.
És per això que ha desenvolupat e implantat un Sistema de Gestió de Serveis, de conformitat amb els requisits de la norma ISO 20000-1, i usant-la com a suport organitzatiu i metodològic, per emprendre el camí de la millora contínua a través dels següents principis.
La Direcció de Hardnet Solucions Tecnològiques es compromet a liderar aquest procés i, a assignar els recursos necessaris per complir amb els requisits establerts en el Sistema de Gestió de Serveis de TI, satisfer les exigències dels clients i aconseguir els objectius fixats.
Aquesta política és coneguda i subscrita per tot el personal de Hardnet Solucions Tecnològiques d'acord a les exigències de la direcció.
Aquesta política serà revisada amb una periodicitat màxima anual, i els seus canvis els ha d'aprovar la direcció de l'organització.
Jordi Rabinat
C.E.O Hardnet Solucions Tecnològiques