Serveis d'oficina virtual
Import máxim de l'ajuda:
12.000€
Cost de la solució Oficina Virtual HST:
250€/usuari
CATEGORIA: Serveis i eines d'oficina virtual.
Solució: Oficina Virtual HST
El principal objectiu d'aquesta solució és implantar a la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els teus treballadors. Recursos de Microsoft 365 o Google Workspace per augmentar la productivitat i millorar la comunicación entre el teu equip.
Funcionalitats i serveis de la solució:
- Col·laboració en equips de treball: tindràs assistència per part del proveïdor en el procés creatiu d'ideació o gestió d'equips per a la gestió col·laborativa de projectes, compartir recursos i/o coneixements, dotar eines per a la interacció dels equips en els processos d'ideació o resolució de problemes, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, tasques, etc.
- Emmagatzemar i compartir fitxers: disposaràs d'1 TB d'emmagatzematge.
- Compatibilitat amb dispositius mòbils. La solució serà compatible amb dispositius mòbils.
- Calendari i agenda: us permetrà organitzar un calendari i les vostres tasques previstes.
Percentatges d'execució associats a les fases
- Primera: 70%
- Segona: 30%
Import màxim de l'ajuda
- 3 < 9 empleats: 250 € / usuari (fins a 9 usuaris)
- 10 < 50 empleats: 250 € / usuari (fins a 48 usuaris)